خرید آی پی ثابت برای بایننس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







خرید آی پی ثابت برای بایننس

خرید آی پی ثابت برای بایننس

داشتن آی پی ثابت برای بایننس بهترین و مطمن ترین راه حل برای کاربرانی است که می‌خواهند به صورت آزاد و مطمن در سایت بایننس شروع به فعالیت کنند.

سایت هایی مثل بایننس، پی پال، فیس بوک و… توجه زیادی نسبت به آدرس اینترنتی(IP) و تغییرات آدرس اینترنتی دارند و اگر شما با استفاده از  VPN ها وارد این سایت ها می شوید که باعث تغییر IP شما می شوند، باید خطر  مسدود و محدود شدن حساب کاربری خودتان را به جان بخرید.

قبل از اینکه در مورد ای پی ثابت برای بایننس و ترید بی خطر صحبت کنیم، با آی پی ثابت و سایت بایننس بیشتر آشنا شویم.

آی پی ثابت برای بایننس چیست؟

IP یا همان آدرس اینترنتی، مهمترین اصطلاح در دنیای کامپیوتر است که هر دستگاه و سیستمی، آدرس اینترنتی منحصربه‌فرد خود را دارد که موجب شناسایی و تمایز دستگاه های فعال در شبکه می شود. همه کار هایی که در بستر اینترنت صورت می‌گیرید از جمله: چک کردن ایمیل، دانلود ویدیو، ارتباط و لینک‌دهی دو سایت و… که همه و همه به نوعی با IP در ارتباط هستند.

آدرس اینترنتی یا آدرس آی پی برای تبادل اطلاعات بین دستگاه ها و سرور مورد استفاده قرار می‌گیرید. VPN ها با تغییر دادن محل اتصال شما به اینترنت باعث تغییر آدرس اینترنتی و IP شما می شوند و در نتیجه امنیت اطلاعات ما را به خطر می اندازند.

آی پی ثابت مانند یک شماره تلفن اختصاصی است که متغییر نبودن و منحصربه‌فرد بودن آن موجب امنیت می‌شود. ای پی ثابت برای بایننس برای سیستم های امنیتی و دوربین های نظارتی، برای گیمرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرور مجازی امن‌ترین راهی است که ترید در بایننس و فارکس را حل می‌کند و ریسک معامله‌گران را تقریباً به صفر می‌رساند.

آذرفا ارائه کننده خدمات آی پی ثابت برای بایننس ترید می‌باشد که می‌توانید از تعرفه‌ها استفاده کنید.

بایننس چیست؟

بایننس یکی از بزرگ ترین و مشهور ترین صرافی های آنلاین دنیا است که توسط یک فرد چینی به نام چانپنگ ژائو در سال 2017 در چین تاسیس شد و با تغییر قوانین تجارت چین و ممنوع شدن معاملات در بایننس از چین خارج شد.

بایننس با داشتن سرعتی زیاد در معاملات و پلتفرمی کاربرپسند و دریافت کارمزد کم و تلاش برای حفظ امنیت معاملات یکی از صرافی های محبوب دنیا است.

خرید آی پی ثابت برای بایننس


بررسی مزایای صرافی بایننس

 پشتیبانی گسترده از ارزهای دیجیتال (کاربران بدون در نظر گرفتن نوع دارایی خود، اجازه انجام معامعله با دیگران را دارند)
 دریافت کارمزد کم از معاملات(کارمزد صرافی بایننس در سطوح مختلف متفاوت است با این وجود کارمزد در معاملات بایننس بسیار کم و ناچیز است و تنها 0.1 درصد می باشد)
 امنیت بالا معاملات در بایننس(پلتفرم محبوب بایننس برای امنیت معاملات تلاش های بسیاری می کند و از استاندارد CCSS برای محافظت از اکانت ها استفاده میکند)
 در نظر گرفتن جوایز برای کاربران(در معاملات بایننس برای کاربران جوایزی در نظر گرفته می شود که متغییر است اما اغلب ارز رایگان است)
 حجم بالای معاملات در بایننس(بایننس بزرگترین صرافی دنیا است که در بشترین حجم معاملات انجام می شود)
 پلتفرم بایننس مناسب برای همه کاربران(برای استفاده از خدمات بایننس دو قسمت ابتدایی و حرفه ای وجود دارد که باعث می شود همه کاربران اعم از تازه کار و حرفه ای بتوانند از آن به راحتی استفاده کنند)

ترید بی خطر با آی پی ثابت برای بایننس

برای ترید در بایننس و فعالیت در بازار بورس جهانی و ارز دیجیتال به دلیل تحریم هایی که علیه ایران اعمال شده است بهتر است از IP ایران استفاده نکنیم و استفاده از آی پی های اشتراکی پر خطر و پر ریسک است چون تعداد کاربران زیادی فعالیت های متفاوتی دارند و بهترین راه برای ترید بی‌خطر استفاده از آی پی ثابت برای بایننس است.

آی پی ثابت برای بایننس نیاز به راهکارهای تخصصی مانند سرور مجازی یا اختصاصی دارد. در بین سرور مجازی ها نیز سرور مجازی اشتراکی مقرون به صرفه تر است.

با توجه بی اعتمادی کاربران ایرانی به بایننس و احتمال بلاک شدن حساب های لاگین شده با ip ایرانی و یا حساب هایی که با vpn وارد شده اید توصیه هایی را به شما دوستان برای حفظ امنیت و بر طرف کردن شک و شبهه برای کار با این سایت معروف به صورت کم ریسک تر و امنیت حداکثری میکنم که لازم است به موارد زیر توجه نمائید.

ویژگی های سرور مجازی ترید بایننس
دسترسی به سرویس های تحریمی (Availability)
امنیت اطلاعات
پشتیبانی ۲۴ ساعته (۲۴/۷ on line support)
در دسترس بودن تمام وقت
امکان دسترسی به سرور از ایران
انعطاف پذیری در تغییر منابع (Flexibility)
پایداری (balance)
برای ترید بی‌خطر در بایننس و فعالیت در بازار بورس جهانی با توجه به حساسیت سایت بایننس به تغییر آی پی و تحریم بودن آی پی ایران بهترین و مطمن ترین راه استفاده از سرور مجازی می باشد. سرور مجازی ترید ریسک معاملات، معامله گران را به صفر می رساند.

برای داشتن سرور مجازی و  آی پی ثابت برای بایننس آذرفا با ارئه خدمات با کیفیت و پشتیبانی مناسب در کنار شماست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: نیازمندیها، ،
:: برچسب‌ها: آی پی ثابت, خرید آی پی ثابت برای ترید, بهترین آی پی ثابت برای بایننس, بایننس, ترید,
نویسنده : iman