چرا باید آی پی ثابت برای ترید ارز دیجیتال تهیه کنیم

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







چرا باید آی پی ثابت برای ترید ارز دیجیتال تهیه کنیم

اگر شما هم یکی از علاقه مندان به معامله و سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتالی هستید، برای اینکه بتوانید در صرافی های جهانی به خصوص صرافی بایننس به عنوان برترین صرافی بین المللی جهان، ترید کنید نیاز به آی پی ثابت دارید. همانطور که در مقاله مقایسه صرافی بایننس و کوکوین گفته شد، در حال حاظر صرافی بایننس در رتبه برترین صرافی جهان قرار دارد؛ اما این صرافی بین المللی کشورهای مختلفی از جمله ایران را در لیست کشورهای تحت تحریم خود قرار داده است. بنابراین کاربران برای استفاده از این بروکر، مجبور به استفاده از روش های دور زدن تحریم بودند؛ اما اکثر مواقع آی پی آن‌ها مسدود می‌شد. در این نوشتار قصد داریم بگوییم که چرا باید از آی پی ثابت برای صرافی بایننس استفاده کنیم، پس اگر شما هم قصد دارید معاملات خود را در این صرافی انجام دهید، این نوشتار را از دست ندهید.

  • برای خرید vpn با ip ثابت شما می توانید از معتبرترین سایت ایرانی ( آذرفا ) سرویس مناسبی را تهیه کنید.

چگونه باید از آی پی ثابت برای صرافی های حارجی استفاده کنیم؟

همانطور که گفته شد صرافی بایننس و دیگر صرافی های خارجی، ایران را در لیست کشورهای تحت تحریم خود قرار داده است و از این رو هیچ خدماتی به کاربران ایرانی ارائه نمی‌کند. حال باید چکار کرد؟ در گذشته افراد مختلفی از VPN یا فیلتر شکن برای ورود به صرافی بایننس استفاده می‌کردند که این امر موجب بروز مشکلاتی نظیر کندی سرعت و مسدود شدن آی پی می‌شد. حال فرض کنید اگر سرمایه‌ای را در این صرافی جمع کرده باشید یا ترید باز شده‌ای را داشته باشید، با مسدود شدن آی پی، همه این موارد را از دست خواهید داد. اینجاست که متوجه می‌شوید راه استفاده از این صرافی معتبر، VPN نیست.

پیش از صرافی بایننس و مشکلات تحریم، بسیاری از گیمران و بازیکنان با مشکل بالا بودن پینگ یا پکت لاست روبه‌رو بودند؛ اما روشی ابدا شد تا کندی سرعت و مشکلات پکت لاست را به طور کامل حل کرد. این روش همان آی پی ثابت بود که به کمک آن بازیکنان می‌توانستند بدون دردسر بازی کنند و نهایت لذت را ببرند. این موضوع در صرافی‌ها و کلیه بازارهای مالی که فیلتر شدند نیز صدق می‌کند. با خرید یک سرور مجازی می‌توانید تمام این مشکلات را پشت سر بگذارید و ترس مسدود شدن آی پی را از سر خود بیرون کنید.

  • برای خرید vpn با ip ثابت شما می توانید از معتبرترین سایت ایرانی ( آذرفا ) سرویس مناسبی را تهیه کنید.

چگونه آی پی ثابت برای بایننس تهیه کنیم؟

تنها راه داشتن آی پی ثابت برای بایننس و فعالیت ایمن و بدون ریسک در بایننس فقط و فقط با تهیه vps امکان پذیر می باشد vps یک کامپیوتر هست مانند کامپیوترهای معمولی ولی منابع قدرتمندتر و سرعت بالاتری نسبت به کامپیوتر معمولی دارد و ما میتوانیم در فعالیتهای مختلفی از آن استفاده کنیم .مثلا از سرور مجازی بورس و سرور مجازی ایران میتوانید برای فعالیت در بورس ایران استفاده کنید و با سرعت فوق العاده ای که دارند در سرخطی زدن نتایج بهتری کسب کنید. و vps بایننس به شما یک آی پی ثابت برای بایننس می دهد. با خرید vps  از یکی از کشورهایی که در سایت صرافی تحریم نمی باشند میتواند یک آی پی ثابت و پایدار از همان کشور در اختیار شما قرار دهد. تا زمانی که آی پی را تمدید کنید میتوانید از آن بدون هیچ تغییری استفاده کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: نیازمندیها، ،
:: برچسب‌ها: فیلتر شکن آی پی ثابت, وی پی ان آی پی ثابت, آی پی ثابت, خرید vpn با ip ثابت,
نویسنده : iman